Fredag igen :)

... Like på den!

Gårdagen blev ett härligt 11 timmarspass på jobbet, fy faanken!
Det var bara hem och trycka i sig lite mat i form av kebabrulle ( himla nyttigt också ju) och sen i säng. Möjligen att det inte var den bästa combon jag gjort i mitt liv. haha!

Snart blir det jobb igen, dock en lite lugnare dag idag vilket är väldrigt skönt såhär på en fredag. Jag slutar en timme tidigare idag också för att jag och mamma ska hinna åka och träna lite innan vi packar allt till Njudung.
Jag gick precis in på "årets hund" och kollade och det skulle jag aldrig gjort, min fina blå ligger sexa ( inte säker på något vis) och man måste hamna bland dem tio ( typ) fram till 20e maj för att få vara med på EO i sommar, åh det hade ju varit så kul!
Så nu får jag ta och skärpa till mig de tävlingar som är kvar och försöka kvala in!

Jag vet att det har varit mkt snack på fb och i bloggar om att det är ett sånt tjat om EO och många vill dit och varför man inte istället för att tjata om det kör som om tävlingarna var helt vanliga...

...MEN det kan ju vara så att man har en hund som börjar bli lite till åren och EO går i SVERIGE i KRISTIANSTAD som är några få mil från där man bor. Klart som korvaspad att man vill vara med liksom!!
Det är väll mitt problem dessutom om jag jagar upp mig inför detta och jagar placeringar, det behöver väl ingen annan bry sig om ?
För mig är det en stor grej att få vara med där när det går i mitt hemland... that's it!!


Fick en ny tröja igår också som ska invigas på tävlingarna i helgen så jag hoppas på fint väder någon dag iallafall eftersom den är kortärmad ;)
Så nu får ni hålla utkik efter min tröja :) kommer bild senare
VISES



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0