Påsk, & härligt lediga dagar!

Nu har det gått lite tid sen sist, dagarna bara flyger iväg och jag hänger dåligt med faktiskt!
Det har varit mycket på jobb och eftersom jag jobbar 10-6 så försvinner ju en stor del av dagen, därför känns det som om dagarna går väldigt fort!

Imorgon är jag iaf ledig och ska fixa lite innan vi åker ner till skurup för att tävla på "gåsahoppet" i helgen.
Jag är dock inte så jättepepp på det för jag är krasslig och käner mig emellanåt mer död än levande, vi får se hur det går.

Får snart ta en tur i skogen och sen tänkte jag påminna Marwin o vad slalom är, se ifall det har fastnat :)

Blir en längre och bättre update efter helgen :)

VISES


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0