Time goes by..

Tiden rullar fort och det är mycket att göra på jobbet = Dålig update överlag!

Sorry!

Som sagt det är väldigt mycket på jobbet just nu och jag har precis avslutat förra månadens papper och det blir ju en del sånt. Då blir det inte mkt tid över till annat tyvärr!

Mellan jobb och..... eh jobb så hinns det med lite träning också minsann!
Jag försöker få Bixx säkrare och "teama" ihop oss nu inför stundande tävlingar och förhoppningsvis kan vi ha toppas oss till sm i juni :)

Lilleman kämpar på så bra han kan, vi har focus på klätterhinderna nu, eller jag egentligen att han ska gå över balansen utan att vända, jag tror han har nån form av höjdskräck den lille skiten men det går bättre och bättre. "Trampa" beteendet tycker jag att han gör bra och jag har börjat gömma in target mer och mer under balansen så att han ska fatta att han ska trampa på gräset istället. Det går framåt sakta men säkert, det får hellre ta sin tid så att jag verkligen vet att han fattar vad han gör.

Till helgen blir det tävling i Njudung och jag skulle kunna ta helg NU !! Men nu blir det jobb igen!!

VI SES :)


Kommentarer
Nattis

Banditen har också höjdskräck :P Han panikade och kastade sig i kopplet när han kommit upp en bit första gången jag bara skulle låta han traska över för att få testa höjden. Men med träning och dela upp så går det bra :)

2012-04-19 @ 10:00:32
URL: http://www.nabo.se
Elin

Ja det år bättre och bättre och jag började nerifrån och backar bakåt men skam den som ger sig:)



det blir ju bara värre när han börjar snurra och vända uppe på så snart ska han väll fatta :)

2012-04-20 @ 09:05:06
URL: http://daysbyelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0