Härliga helg! Lite träning och lagtävling.


Hallå där ute, ni blåser väl inte bort, eller?
Marwin höll på att flyga iväg när vi var på en liten runda innan (okej , jag tar i lite) fy sjutton vad det blåser!

Helgen började med lite kalas för min kusin igår, jag kom ju såklart sist som vanligt eftersom jag jobbar som jag gör! Det var trevligt med lite kalas även om vi hade ett förra helgen också!

Vår släkt börjar bli lite som ett babyboomprogram, haha!
Vi har två små i nästan samma ålder plus en liten som är ett halvår, och jag tror och ger mig på en fulig och säger att det nog kan bli en till inom snar framtid hos en av mina andra kusiner... den som lever får se...

I eftermiddag ska jag och Marwin träna lite med Kitty och Hyper. Ja om vi inte blåser iväg då!
Bäst att träna honom lite idag eftersom han ska vara hemma hos pappa imorgon när vi är i Borås med Bixx, annars äter han väl upp inredningen där hemma :)
Fullt så odräglig som jag framställer honom är han nog inte men han behöver iallafall mycker träning så han blir trött i sin lilla hjärna, det blir lite lättare då iallafall!
All snön har ju töat bort här nere så det kan vara så att det är en flod på planen och då går det ju inte heller att träna. Ibland önskar man att man skulle ha en inomhushall för sig själv, det hade varit någonting det!
Ungefär som Jonas (Erlandsson) har det, man går från sitt eget boningshus in i hallen nästan, perfekt!

Imorgon fortsätter jag och mamma helgen med att åka till Borås på lagtävling. Trots att det bara är jag som ska tävla så ställer mamma upp och följer med, hon är snäll hon!
Vi hoppas ju såklart på att ta våra sista pinnar med laget så vi får tävla lagsm i år också, om inte så har vi chans på kumlas tävling också  men då är vi bara tre. Imorgon är vi fyra och det ska bli såå skönt!


Ska försöka få lite filmat på träningen om jag kommer ihåg det!

VI SES




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0