Träningstävling och mellohelg!

Det har varit en intensiv vecka så jag har inte hunnit skriva så mycket!!

Träningen i tisdags gick bättre än förra veckan, jag var med på g denna veckan, så på g att jag nästan sprang in i hinderna. Jag var så snabb så jag knappt kunde stanna ;)

Igår var vi på träningstävling i Jonas hall. Bixx skötte sig exemplariskt och jag skötte mig ganska bra jag också fakiskt :) Lite halkigt är det för Bixx, han har alltid problem med att springa inomhus och då är ändå jonas matta en av dem bättre som vi sprungit på..
Iallafall så var han väldigt duktig min gamle blå och det är riktigt roligt att ställa sig på startlinjen med honom älskade hund!!

Mamma och Kid slog ochså till på två nollade lopp igår, dem var riktigt riktigt duktiga och visade var skåpet skulle stå två gånger om!!
Dem blir mer och mer samkörda och det är så j*vla kul att se!! Vem vet vart detta bär!?

Igår kväll var det MELLOFINAL och ja jag tyckte faktiskt det var många bra låtar i år i finalen, ja förutom då thorsten flink och den andra brun utan sol gubben. Nu får vi bara hoppas att låten vi röstade fram håller måttet i stora eurovision :)

Nu ska jag käka lite frukost och sen blir det ut i solen!!



Kommentarer
Tina&Kid

Olssons rules!!!!



Vi har nga riktiga stjärnor:-)

2012-03-11 @ 20:13:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0