England!!

Precis hemkommen från England där jag varit och hälsat på Kitty som pluggar där! Familjen hon bor hos var helt underbar och delade också vårat intresse för hundar, även om dem inteär såå träningsgalna som vi förståss :)
Vi hann med lite shopping och lite nyårsfirande också! Jag och Kitty höll i aftonen som fixade med mat och städade, alltihop blev mkt uppskattat och det var jätteroligt :)
 
Imorgon är det tillbaka till verkligheten och jobbet men det blir ju en mjukstart med en tvådagarsvecka, precis min smak ;)  Jag har aldrig förstått varfr det går  så himla fort att vänja sig vid att vara ledig men tar typ en vecka att känna sig på g på jobb igen, jaa, man är ju knasig altså!!
 
Jag och kitty bestämde ossför att när hon kommer hem skavi börja träna igen, och då inte bara hund tan även oss själva :D Jag tänker tjuvstarta, så får vi se resultatet till sommaren.
 
nu blir det kvällsmys med min svartvita prins som jag saknat så in i bomben!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0