Att vara inlåst i sin egen kropp

Halleluujah! Kräksjukstuga här hemma!
Det kan ju vara det äckligaste och mest vidriga jag varit med om.
Jag är dessutom så sjukt rastlös men kan inte ta mig för någonting för kroppen hänger liksom inte med. Det mesta jag gjort är liksom att gå ut med marwin så han iallafall fått springa av sig lite.
Fy fan säger jag på detta! Kräkte dock bara en gång inatt och sen dess har det inte kommit någonting, thank god!!

Man får ju verkligen tid att ta itu med tankar när man bara ligger såhär, vilket kanske inte alltid är det bästa, det hjälper ju inte precis till. Jag tänker såhär att tankarna kräks ut med kräket och sen kan jag få bli frisk, glad och få börja om igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0