Kitty this is for you!!!

Kitty tyckte jag skulle göra en update, jo de va väll ett tag sen kanske men sånt som händer ;)
 
Det har ju hänt en hel del sen sist kan man ju säga ;) SM blev en fem felare i första loppet och en disk i andra så inga resultat där inte!!
På sm fick vi reda på att jag och Bixx skulle ingå i landslagstruppen, vilket var helt fantastiskt roligt!
Vi tävlade EO och satte ALLA loppen vi körde, läget kunde liksom inte bli bättre inför NMuttagningen!!
 
Jag och Bixx fick tävla nm, det resulterade i ett silver i lag och en disk ind, men lika glad är jag för det :)
Här står vi nu idag, åker till VM om en och en halv vecka ungefär och representerar sverige i lag.. Det finns inga ord för hur stolt jag är över min fina blåa prins!!
 
Jobbet har tagit myckt tid på senaste tiden men lite Marwinträning har hunnits med ändå. Han har växt till sig och mognat en del även om han inte riktigt är helt klar i planeten än ;)
Vi jobbar vidare med agilityn, grunderna sitter fint tycker jag.. Fokus komer ligga på snabbt självständigt slalom och fart ett tag framöver, vi har höjt till maxade small hinder och det tar några träningar innan han hoppat in sig när jag har höjt. Jag hoppas det lossnar ordentligt snart för där ääär krut i lillskiten, han ska bara lära sig att hantera den på rätt sätt och på rätt ställe. Debuten får vänta på sig tills vi känner oss självsäkra nog att gå ut och tävla, tävlingsklar i ålder blir han i januari men debuten blir inte då.. 
 
En liiten update va de här, better late...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0