Klubbtävling!

Idag var det klubbtävling på Rönne hu :)
 
Med bixx satsade jag på KF och dem gick fint, han gick däremot ur slalom (?) men sen tog vi om och då gick de bra, kände mig lite loj, stackars hund!
 
Med marwin skärpte jag till mig lite, han satt och luktade i starten  och då blev jag lite förbannad men när vi väl körde gick han jätte fint så när som på en sväng efter en tunnel, men det får jag ta på mig eftersom jag inte kallade i tid.
Marwin är väldigt omogen i sitt sätt så jag kommer få ge honom tid innan vi kör igång på riktigt. Han känns ändå väldigt bra och koncentrerad när vi väl är igång i själva loppet  men jag skulle önska att han var lite mer engagerad, laddad och fokuserad innan loppet också, mn som sagt han är ung och behöver mogna.
 
Idag är det bara en vecka kvar tills vi åker mot Tjeckien! En vecka som kommer vara fullproppad med jobb och övertid. Längtar så tills vi åker, inte bara för att det är VM utan för att få lite semester från allt här hemma!
 
Ni blir det att kolla färdigt på Beck och sen Natti :)
 
 
VI SES :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0