Första joggingturen!

Usch ja, så vardet den där första turen ute i spåret, ett helvete är vad det är!
Även om det inte var såå jätte längesedan jag var ute och sprang så är det precis som om det var första gången igen när man haft ett litet uppehåll, förjävligt!!
Nu är den där första turen gjort iallafall och Marwin fick följa med minsann.
Det är mer motiverande för mig när Marwin är med för då kan jag se ner på honom och tänka på varför jag gör det och varför jag borde vara ute och springa några gånger i veckan, dock kommer han inte få följa med på alla turerna, det är nog inte allt för bra, men nån gång då och då är helt ok :)
 
Nu gäller det att göra lite stretching annar kan jag väll inte gå imorgon ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0