En vecka som kan bli så in i nordens segdragen!!

Jo, det är ju så. Nu när det varit jul och alla gjort av med sina pengar då blir det segdraget på jobb emellanåt.
Männsikorprioriterar bort sig själva när dem egentligen skulle behöva göra nått fint för sig själv istället men ja, det är väll så det är. Jag får väll försöka göra lite nytta hemma, ut å träna både med och utan hund och sen jobba som satan när där ringer folk som vill ha tid :)
Jag ska väll egentligen inte klaga för redan nästa vecka börjar det fyllas igen men fasen så tråkigt det ser ut i bokningsblocket denna veckan. När man får lite smått panik så får man vända blad i bokningsblocket och börja andas igen!
Jag hade gärna vunnit några hundra tusen, det hade varit bra hjälp tycker jag, lte tröst sådär :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0