Lilllördag eller onsdag, eller lilllördag

Ja, idag är det Onsdag även kallad lillördag. Betyder det att man får äta liite lördagsgodis idag?
Näe, här blir det inget lördagsgodis och ingen läsk, kanske lite morotsstavar om jag är riktigt snäll!
Sprang en sväng idag med efter jobb men det fick bli på asfalt hela vägen för att jag inte vågar springa i skogen när det är mörkt. Jag hade nog inte ens vågat springa därom det fanns lampor, nej, det får bli skogen när det är ljust minsann!
 
Lite bättre drag på jobb idag, skönt! Allt blir så mkt trevligare när därär bra drag och folk kommer och går hela tiden, men vänta bara tills lönen kommer, då får jag det hett om öronen!! ;) hihi
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0