Marwinträning!

http://www.youtube.com/watch?v=OJDpe7ED8Kk&feature=share

Var och tränade idag  och kom ihåg att filma lite, så nu har jag gjort en liten film ( min första film så den kanske inte är så super) på lite vad vi har gjort i februari. Vi har ju såklart gjort mer men man glömmer att filma varje gång!

Idag var första gången Vi hoppade med bommar i en hel kombination, det gick både si och så, ibland ville han inte och sprang sidan om för de gick ju snabbare!
Andra gånger hoppade han som om han aldrig gjort ngt annat i sitt liv, men det är nog vanan som ska in tror jag :)

Bixx gick också super idag och jag vågade släppa och sticka, nu längtar jag efter tävlingssommar!!



VI SES


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0