Träningträning

mycket träning har det blivit...

I lördags efter Malmö Int så åkte jag ner till klubben och tränade med marwin, han var duktig och vi gjorde lite olika grejer, ingenting avancerat alls förutom slalom.
I Måndags var det agmöte på klubben så  jag passade på att träna lite innan, tränade mest fart typ rundbana fast lite fyrkantigare för jag orkade inte flytta på hinderna ;)
Körde såklart även slalom eftersom jag bestämt mig för att få in det nu, det går framåt!
Körde lite fotgående och fotplaceringar samtidigt som det kördes agiity sidan om, ett litet test för koncentrationen, men han klarade det fint :)

Igår var det Den sista ridhusträningen för i år, och det blev en fartig bana (med Bixx) med lite olika alternativ på en sekvens, jag provade lite olika men det var bara för att liksom, jag ville testa honom lite och det funkade båda delarna faktiskt..
Det är kul att prova grejer även om man vet att man aldrig skulle gjort så på en tävling tillexempel.

Det var väldig löst underlag igår i ridhuset så jag var helt slut efter Bixx träning så Marwin fick inte så mkt igår, men han var nöjd ändå :)

Mitten av veckan, låt det gå fort till helgen!!
VISES




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0