vart tog helgen vägen?

Nu sitter man här på en söndag och undrar var helgen försvann någonstans!?
Jag tyckte  precis det vad fredag, men nu är det helt plötsligt söndag!

Igår hämtade vi hem agilityhinderna från ridhuset och tvättade av dem, det gick faaktiskt rätt fort alltihop så det var skönt. Nu blir det utomhusträning för Bixxan också, Marwin har ju tränat ute i stort sett hela vintern:)
Funderar om jag ska gå ner till klubben ock ta ett pass lite senare, jag tror marwin kan behöva det för han känns ite rastlös idag. Vi skulle tränat varje dag 24 timmar om dygnet om Marwin hade fått bestämma :)

Annars flyter allt på som det ska och tävlandet fortsätter när helgen kommer igen, då bär det av till Kumla och det ska bli skoj! Första dagen är det lagtävling och vi är ju kvalade så jag har inte bestämt mig om jag kommer att köra alla loppen fullt ut, jag kommer starta så man inte tar bort en pinne men jag kanske bara kör en 4-5 hinder. Ska försöka ( i stundens hetta) att komma ihåg att hålla kvar honom på kontaktfälten också men samtidigt så måste jag springa på som vanligt annars fattar han direkt att jag kommer försöka teste honom. Jag vill ha upp honom så han taggar på som vanligt ändå!

Andra dagen är klass 3 och det ska också bli kul eftersom vi inte brukar tävla så långt upp så är det kanske många ekipage man aldrig sett förut. Skulle kunna hoppa över veckan och gå direkt till helgen känner jag!! :)

VI SES


Kommentarer
Mamma

Nej för tusan, hoppa inte över veckan.....jag behöver klippas:-)

2012-03-25 @ 19:57:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

daysbyelin

En Blogg om mig ( Elin ) & mina hundars bravader !

RSS 2.0